MA PROVENCE

MA PROVENCE

FRANCOSKA blagovna znamka MA PROVENCE je kolekcija izdelkov za prhanje ter nego telesa in las, ki vsebuje ESENCIALNA OLJA, a je BREZ DODANIH BARVIL, KONZERVANSOV ali PARABENOV!

Izdelki MA PROVENCE so osnovani na visokokakovostnih naravnih sestavinah in shranjenih v čudovitem unikatnem pakiranju s poudarkom na varovanju okolja (aluminijasta embalaža, ki jo je mogoče 100% reciklirati).

Ma Provence linija vsebuje:

  • BIO TRDA TOALETNA MILA , 75 ml (iz rdeče gline-vonj provansalskega gozda, iz zelene gline-vonj mete, z arganovim oljem-vonj mandlja in nevtralno milo-brez vonja)
  • TRDA TOALETNA MILA, 100 g (vonj: pomarančni cvet, limonin cvet, cvet vinske trte in črni ribez)
  • TRDA TOALETNA MILA, 200 g (vonj: mandljev cvet, sivkin cvet)
  • GELE ZA PRHANJE, 250 ml (vonj: mandljev cvet, sivkin cvet, pomarančni cvet in cvet vinske trte)
  • BIO TRDE ŠAMPONE, 85 g (šampon z rumeno glino-za normalne lase, z rdečo glino-za suhe lase, z zeleno glino-za mastne lase in šampon z belo glino-proti prhljaju)

MA PROVENCE BIO TRDA TOALETNA MILA:

  • zasnovana izključno na organskih rastlinskih oljih,
  • iz naravnih sestavin, kot so glina in arganovo olje,
  • imajo ECO CERT in COSME BIO certifikat,
  • brez barvil in konzervansov ,
  • izdelki niso testirani na živalih

MA PROVENCE TRDA TOALETNA MILA in GELI ZA PRHANJE:

  • Edinstvena kolekcija gelov za prhanje in trdih mil z esencialnimi olji, zagotovljeno brez dodanih barvil in konzervansov.
  • Da bi ohranili naravne lastnosti sestavin, se pri MA PROVENCE opirajo na izkušnje provansalskih parfumerij, kjer esencialna olja shranjujejo v aluminijasti embalaži, znani kot "estagnon". Ta varuje dragoceno vsebino pred vplivi zraka, svetlobe in temperaturnih sprememb.
  • Aluminijasta embalaža, ki jo je mogoče 100% reciklirati.

MA PROVENCE BIO TRDI ŠAMPONI:

  • Pod blagovno znamko Ma Provence je nastal prvi trdi šampon 100% RASTLINSKEGA IZVORA, brez KONZERVANSOV in BARVIL, dodeljen pa mu je tudi ECOCERT certifikat.
  • G. Alain Bernard je lastnik podjetja LorCos-a iz Francije, ki proizvajajo gele za tuširanje, šampone, mila in druge proizvode za osebno higieno za že znane, velike blagovne znamke kozmetike in parfumerije, kot so npr. Dior, Bioderma, Lancome, Kenzo, Burberrys, Laroche Posay, Cartier,...
  • V iskanju novega, prvovrstnega proizvoda, ki bi bil 'unikaten' in tudi okolju prijazen, je iznajditelj g.Bernard in njegovo podjetje LorCos proizvedlo PRVI ŠAMPON V TRDEM STANJU-OBLIKI, ter za to inovacijo dobil OSKARJA ZA LETO 2010, podeljenega s strani profesionalne revije LSA.
  • Prve raziskave so pokazale odlične rezultate z Ma Provence BIO TRDIM ŠAMPONOM, saj ga odlikujejo tako IZREDNA KVALITETA, OBLIKA, EKONOMIČNOST ter PRIJAZNOST OKOLJU.
  • TRDI ŠAMPON ne vsebuje vode (tekoči šamponi kar 80%) ter natrijevega klorida – SOLI, ki je tekočim šamponom nujno dodana (4%) zaradi viskoznosti. SOLI pa lasje ne marajo, naredijo jih hrapave, krepaste in puste. Ma Provence trdi šampon viskoznosti NE POTREBUJE, ker je v trdi obliki, zato soli ne vsebuje. Lasje pa se lepše izperejo, ohranijo svoj volumen in BALZAM za lažje razčesevanje v večini primerov sploh ni potreben!
  • Značilna 'luknja' na sredini šampona, ga ločuje od trdega mila, lahko ga obesimo, da se med uporabami posuši.
  • 1 kos trdega šampona (80 gramov) je primeren za kar 2 steklenički tekočega šampona po 150 ml (seveda primerljivega BIO šampona). TOREJ CENOVNO ZELO UGODEN!
  • Zelo pomembno pa je tudi, da je pri proizvodnji trdih šamponov kar 10x manj izpusta CO2 v primerjavi s proizvodnjo standardnih šamponov!
  • Poleg tega je embalaža trdega šampona BIO RAZGRADLJIVA, je tudi veliko LAžJA (30x), kar optimizira transport. Embalaža je tudi veliko MANJŠA, kar za 4x ZMANJŠA VOLUMEN ODPADKOV. (49.500 kom PVC stekleničk je ENAKO 207.900 kom embalaže trdega šampona).
  • Poleg tega, da je v Franciji TRDI ŠAMPON ZELO PRILJUBLJEN POSTAL tudi v frizerskih salonih, je zanimanje zanj v TRGOVINAH, PARFUMERIJAH, DROGERIJAH vse večje. Tako v Evropi (Francija, Italija, Švedska, Velika Britanija) kot tudi na Japonskem, Koreji, ZDA...v več kot 30-ih državah po svetu.
  • Pri podjetju pravijo, da bo glede na trende v manj kot 10 letih kar 80% tekočih šamponov prešlo v trdo obliko, saj se bo tržišče spremenilo.

ZNAČILNOSTI Ma Provence TRDIH BIO ŠAMPONOV in SESTAVINE NA KRATKO:

  • rastlinske sestavine, brez konzervansov
  • organsko karitejevo maslo
  • organski glicerin
  • organski rastlinski in sadni ekstrakti
  • brez petrokemičnih sestavin in parabenov
  • ne vsebuje sodium lauryléthersulfate
  • brez dodatnih barvil
  • naravna obarvanost je posledica uporabe gline
  • 100% sestavin naravnega izvora
  • 22% sestavin izvira iz organskega kmetovanja
Uradna spletna stran partnerja: www.maprovence.com
 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.